det blev ingen...

tatuering idag inte!
Gick upp tidigt o gjorde ve både mej o Alex, och tur var väll det för vi blev försenade p.g.a. massiv baby-spya haha!
Mötte upp Sabina på Knutpunkten, köpte frukost och begav oss sedan in mot Ängelholm, PS: där är busschaufförerna jättesnälla och det finns knepigt folk kring sjukhuset.
Men någon tatuering blev det minsann inte - för jag ammar.
Danne berättade nämligen för mej att det finns en minimal risk att jag för över till Alex något som kallas för "lverefläcksinflammation". Så han vägrade och jag ville inte heller riskera, trots de små oddsen.
Så det var bara att sucka och ta sej hem igen.
Käkade gott på Graffitti och sedan hem till mej.
Så om ni ser mej ikväll - FRÅGA INTE HUR TATUERINGEN blev haha! Den lär dröja ett tag! :P
Have a nice weekend! Ta-ta!


Kommentarer
Postat av: sara

ohh bilder från vita räck! där har man aldrig suttit och söpit förr... aldrig..

puss

2007-10-27 @ 17:27:48
URL: http://mrsp.blogg.se
Postat av: Catharina

synd på tatueringen, men bättre att vänta... tack för promenaden inatt! så underbar!!!! det tycker jag vi ska göra om... *jag väntar spänt på något nytt att läsa^^* puss på dig gumman:)

2007-10-28 @ 18:19:48
URL: http://liljahazard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0